A gyerek maga a csoda!

A foglalkozásokra való jelentkezéshez időpontot kell foglalni.

Üdvözlünk weboldalunkon !

Szeretettel várunk minden mozogni vágyó, vagy fejlődésében megkésett gyermeket gyógypedagógiai és konduktív felmérésekkel és fejlesztésekkel, napra kész szakmai tudással, hogy a gyerekek a számukra legmegfelelőbb támogatást kaphassák fejlődésükhöz.

Mivel találkozhatsz nálunk?

Vidám, családias légkör, magas szakmai színvonal. Gyertek és látogassatok el hozzánk!

Kik vagyunk?

Kántás Kata
Kántás Kata

Tanulmányaimat a Testnevelési Egyetemen kezdtem, majd az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán folytattam, ahol tanulásban akadályozottak pedagógiája és pszichopedagógia szakirányon szereztem meg második diplomámat.

A sport fontos része az életemnek, viszont mindig is tudtam, hogy gyerekekkel szeretnék foglalkozni. Így azt gondolom a legjobb kombinációt találtam meg, amit hivatásomnak nevezhetek, a gyermekek mozgásfejlesztését. Az egyetem után az újbudai FejlesztőHázban egyéni és kiscsoportos szenzoros integrációs terápiát, szenzomotoros fejlesztő tornákat és komplex egyéni terápiát tartottam, ahol rengeteg tapasztalattal és tudással lettem gazdagabb a kollégáimnak, mentoraimnak és nem utolsó sorban a hozzám járó családoknak hála.

Rengeteg családdal találkoztam az elmúlt években a munkám során, ami arra ösztönzött, hogy néha be kell lesni a színfalak mögé is, hiszen a fejlesztéseken nem tudjuk megváltani a világot, ha a családi háttérben nincs minden rendben. Ezek a tapasztalatok sarkalltak arra, hogy a Kineziológia és az Access Bars irányába is fejlesszem magam és a gyermekek és családjaik lelki problémáit is tudjam segíteni, oldani. Felnőtt és gyermek oldásokat egyaránt végzek, erről részletesebben a Stresszoldás fül alatt olvashatsz.

Sudár Alexandra
Sudár Alexandra

A Pető András Főiskolán végeztem, mint konduktor-óvodapedagógus. Fiatal koromtól kezdve bébiszitterkedtem és olyan munkát szerettem volna ami hivatás,vannak benne gyerekek és folyamatos fejlődést biztosít. Így találtam meg a konduktorságot.

A főiskola után egy budapesti alapítványnál kezdtem, majd a Fejlesztőháznál szereztem tapasztalatot! Elvégeztem a Pfaffenrot-féle manuális technikát, majd megtanultam a Dynamic Tape sport és terápiás technika alkalmazását is. Néptáncosként „ Így tedd rá!” népi játék, néptánc foglalkozás vezetőként tartok foglalkozasokat 1-3 és 3-6 éveseknek. Gyermekek egyéni és csoportos mozgásfejlesztésével, konduktív terápiával, baba vizsgálattal, foglalkozom.

Ezenkívül a magyar nép gazdag hagyományátadását, a kultúra ápolását képviselem. A népi játékok, népdalok és a néptáncos mozgások elemeit felhasználom, mind a fejlesztések,mind a külön táncos mozgásfejlesztő foglalkozásokon is.

Kántás Kata
Kántás Kata

Gyógypedagógus

A Pető András Főiskolán végeztem, mint konduktor-óvodapedagógus. Fiatal koromtól kezdve bébiszitterkedtem és olyan munkát szerettem volna ami hivatás,vannak benne gyerekek és folyamatos fejlődést biztosít. Így találtam meg a konduktorságot.

A főiskola után egy budapesti alapítványnál kezdtem, majd a Fejlesztőháznál szereztem tapasztalatot! Elvégeztem a Pfaffenrot-féle manuális technikát, majd megtanultam a Dynamic Tape sport és terápiás technika alkalmazását is. Néptáncosként „ Így tedd rá!” népi játék, néptánc foglalkozás vezetőként tartok foglalkozasokat 1-3 és 3-6 éveseknek. Gyermekek egyéni és csoportos mozgásfejlesztésével, konduktív terápiával, baba vizsgálattal, foglalkozom.

Ezenkívül a magyar nép gazdag hagyományátadását, a kultúra ápolását képviselem. A népi játékok, népdalok és a néptáncos mozgások elemeit felhasználom, mind a fejlesztések,mind a külön táncos mozgásfejlesztő foglalkozásokon is.

Sudár Alexandra
Sudár Alexandra

Konduktor

Tanulmányaimat a Testnevelési Egyetemen kezdtem, majd az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán folytattam, ahol tanulásban akadályozottak pedagógiája és pszichopedagógia szakirányon szereztem meg második diplomámat.

A sport fontos része az életemnek, viszont mindig is tudtam, hogy gyerekekkel szeretnék foglalkozni. Így azt gondolom a legjobb kombinációt találtam meg, amit hivatásomnak nevezhetek, a gyermekek mozgásfejlesztését. Az egyetem után az újbudai FejlesztőHázban egyéni és kiscsoportos szenzoros integrációs terápiát, szenzomotoros fejlesztő tornákat és komplex egyéni terápiát tartottam, ahol rengeteg tapasztalattal és tudással lettem gazdagabb a kollégáimnak, mentoraimnak és nem utolsó sorban a hozzám járó családoknak hála.

Rengeteg családdal találkoztam az elmúlt években a munkám során, ami arra ösztönzött, hogy néha be kell lesni a színfalak mögé is, hiszen a fejlesztéseken nem tudjuk megváltani a világot, ha a családi háttérben nincs minden rendben. Ezek a tapasztalatok sarkalltak arra, hogy a Kineziológia és az Access Bars irányába is fejlesszem magam és a gyermekek és családjaik lelki problémáit is tudjam segíteni, oldani. Felnőtt és gyermek oldásokat egyaránt végzek, erről részletesebben a Stresszoldás fül alatt olvashatsz.

Nagy-Leszkó Hédi
Nagy-Leszkó Hédi

A Szegedi Tudomány Egyetemen szereztem első diplomámat, mint gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak- és értelmileg akadályozottak pedagógiája szakirányon. Szakmai munkámat gyógypedagógiai intézményben kezdtem, ahol értékes tapasztalatokkal gazdagodtam a tanítás területén. Később Orosházán, a Pedagógiai Szakszolgálatnál óvodás korú gyermekek fejlesztésével foglalkoztam.

Alapvető törekvésem a folyamatos fejlődés, így pedagógus szakvizsga mellett az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán logopédus végzettséget szereztem. Fontos számomra a gyermekek beszédének tisztasága, a beszéd- és nyelvfejlődési elmaradások fejlesztése, és az ezek miatti esetleges tanulási, magatartásbeli problémák megelőzése. Munkám során gyakran tapasztalom, hogy számos gyermeknek beszédészlelési, beszédmegértési nehézségei vannak, ezért a GMP Diagnosztika és terápia képzéssel bővítettem tudásomat.

A logopédiai terápiák foglalkozásait a gyermekek egyéni igényeihez, személyiségéhez igazítom, játékba ágyazott feladatokkal teszem számukra élvezetessé az órákat. A fejlesztések a vizsgálatot követően egyéni és csoportos formában valósulnak meg.

Tihanyi Viktória
Tihanyi Viktória

Egészen kicsi korom óta tudtam, hogy egyszer gyerekekkel fogok foglalkozni. Az iskolás éveimet végigkísérte anyanyelvünk szeretete és tisztelete, versmondó versenyeken, Kazinczy-versenyeken vettem részt, ünnepségeken konferáltam.

Fiatalként a segítő szándék, az empátia is megfogalmazódott bennem. E szívemnek fontos tényezők sarkalltak arra, hogy a logopédus pályát válasszam. 2011-ben valóra vált az álmom, kezembe vehettem a logopédus diplomámat. Ezt követte 2014-ben az okleveles pedagógiatanár képzés, 2019-ben pedig a fejlesztő-differenciáló pedagógus szakvizsga.

Az elmúlt 11 évben széleskörű tapasztalatra tettem szert: láttam el kistérségi feladatokat, dolgoztam Beszédjavító Iskolában, Szakszolgálati alapellátásban utazó logopédusként, részt vettem SNI ellátásban.

Jelenlegi főállásom a magán praxisom Szombathelyen. A szívem azonban Veszprémbe húz egy ideje, így most a környékbeli kis pácienseknek szeretnék segítséget nyújtani.

Nagy-Leszkó Hédi
Nagy-Leszkó Hédi

Logopédus

Egészen kicsi korom óta tudtam, hogy egyszer gyerekekkel fogok foglalkozni. Az iskolás éveimet végigkísérte anyanyelvünk szeretete és tisztelete, versmondó versenyeken, Kazinczy-versenyeken vettem részt, ünnepségeken konferáltam.

Fiatalként a segítő szándék, az empátia is megfogalmazódott bennem. E szívemnek fontos tényezők sarkalltak arra, hogy a logopédus pályát válasszam. 2011-ben valóra vált az álmom, kezembe vehettem a logopédus diplomámat. Ezt követte 2014-ben az okleveles pedagógiatanár képzés, 2019-ben pedig a fejlesztő-differenciáló pedagógus szakvizsga.

Az elmúlt 11 évben széleskörű tapasztalatra tettem szert: láttam el kistérségi feladatokat, dolgoztam Beszédjavító Iskolában, Szakszolgálati alapellátásban utazó logopédusként, részt vettem SNI ellátásban.

Jelenlegi főállásom a magán praxisom Szombathelyen. A szívem azonban Veszprémbe húz egy ideje, így most a környékbeli kis pácienseknek szeretnék segítséget nyújtani.

Tihanyi Viktória
Tihanyi Viktória

Gyógypedagógus - Logopédus

A Szegedi Tudomány Egyetemen szereztem első diplomámat, mint gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak- és értelmileg akadályozottak pedagógiája szakirányon. Szakmai munkámat gyógypedagógiai intézményben kezdtem, ahol értékes tapasztalatokkal gazdagodtam a tanítás területén. Később Orosházán, a Pedagógiai Szakszolgálatnál óvodás korú gyermekek fejlesztésével foglalkoztam.

Alapvető törekvésem a folyamatos fejlődés, így pedagógus szakvizsga mellett az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán logopédus végzettséget szereztem. Fontos számomra a gyermekek beszédének tisztasága, a beszéd- és nyelvfejlődési elmaradások fejlesztése, és az ezek miatti esetleges tanulási, magatartásbeli problémák megelőzése. Munkám során gyakran tapasztalom, hogy számos gyermeknek beszédészlelési, beszédmegértési nehézségei vannak, ezért a GMP Diagnosztika és terápia képzéssel bővítettem tudásomat.

A logopédiai terápiák foglalkozásait a gyermekek egyéni igényeihez, személyiségéhez igazítom, játékba ágyazott feladatokkal teszem számukra élvezetessé az órákat. A fejlesztések a vizsgálatot követően egyéni és csoportos formában valósulnak meg.

Pocsainé Zsarnai Ildikó
Pocsainé Zsarnai Ildikó

A Jászberényi Tanítóképző Főiskolán végeztem, húsz évig tanítóként dolgoztam. Nagyon szerettem a munkám. De kaptam egyszer egy feladatot, amihez úgy éreztem, nem tudok eleget, nem tudok hatékonyan segíteni. Akkoriban a fejlesztésre váró gyerekek nem integráltan, hanem egy osztályban, összevontan tanultak. Egy ilyen osztály sokrétű gondjához kevés volt a tudásom, ezért lettem gyógypedagógus.

Nagyon jó döntés volt, mert gyógypedagógus - pszichopedagógus szakon végezve nagyon sok új, friss tudáshoz jutottam. A következő éveimben ezt egészítettem ki sok szakmai képzéssel, köztük a NILD-terápiával. Ami teljessé tette az ismereteimet, az a Pedagógiai Szakszolgálatnál végzett munka, ahol a problémák felderítése, diagnosztizálása, és az erre alapozott terápiák tették kerekké a fejlesztő munkám. Így már átláthattam a gyakorlatban a problémától a diagnózison át a remélhető megoldásig a folyamatot.

Mindehhez ott voltak a gyerekek, ezerféle, színes egyéniségek, akik máig csiszolják a tudásomat. Frissen tartanak, új ötletek keresésére motiválnak a hatékony közös munka érdekében. Kíváncsisággal várom új csoportjaimat, új feladataimat Csodaszarvas Képességfejlesztő Központban.

Hamar Tamás
Hamar Tamás

Hamar Tamás vagyok, tanácsadó szakpszichológus. Tanulmányaimat az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán végeztem, és már az egyetemi időszak alatt elkezdtem szakmai munkát végezni, kezdetben önkéntes segítőként, később már hivatalos formában. Szakvizsgát szintén az ELTE-n tettem, családi és párkapcsolati tanácsadás szakirányon. Különféle tagintézményekben és munkakörökben ugyan, de gyakorlatilag egyazon munkahelyen (Veszprém Megyei Pedagógiai Szakszolgálat) belül dolgoztam 15 évig, munkába állásom óta. Ez idő alatt a legkülönfélébb korú és problémájú gyermekekkel, családokkal volt alkalmam tapasztalatot szerezni. 2022-ben elhagytam a közoktatás rendszerét.

Apaként, egy egészen más szemszögből, szintén kiismerhettem a különféle életkori sajátosságok, működésmódok, változó reakciók, normatív krízisek és nem várt helyzetek, problémák kusza feladatcsomagját és érzésviharait, ahol esetenként a tankönyvszagú frázisok, bevett gyakorlatok már semmit sem érnek.

A pszichológus szakembersége mellett egyedi életfelfogással, értékrenddel, gondolkodással, tapasztalatokkal rendelkező ember is egyben. Tehát egy pszichológus- kliens viszonyban ugyanúgy benne van mindaz a szubjektivitás, ami bármely két ember kapcsolatában. Elmondható, hogy akkor lesz hatékony az együttműködésük, ha megvan a jó illeszkedés, a közös hang, ha harmóniába sikerül kerülniük egymással.

Rendszerszemléletben gondolkodom, vagyishogy a szülők között, illetve a szülő-gyerek kapcsolatban is egy kölcsönös és folyamatos oda-visszahatás zajlik. Ezért a szülőkkel végzett munka felbecsülhetetlen értékű, hatékonyságú, kvázi elkerülhetetlen a gyerek nehézségeinek kezelése során. (Kiegyensúlyozott szülő = kiegyensúlyozott gyerek)

Pocsainé Zsarnai Ildikó
Pocsainé Zsarnai Ildikó

Gyógypedagógus

Hamar Tamás vagyok, tanácsadó szakpszichológus. Tanulmányaimat az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán végeztem, és már az egyetemi időszak alatt elkezdtem szakmai munkát végezni, kezdetben önkéntes segítőként, később már hivatalos formában. Szakvizsgát szintén az ELTE-n tettem, családi és párkapcsolati tanácsadás szakirányon. Különféle tagintézményekben és munkakörökben ugyan, de gyakorlatilag egyazon munkahelyen (Veszprém Megyei Pedagógiai Szakszolgálat) belül dolgoztam 15 évig, munkába állásom óta. Ez idő alatt a legkülönfélébb korú és problémájú gyermekekkel, családokkal volt alkalmam tapasztalatot szerezni. 2022-ben elhagytam a közoktatás rendszerét.

Apaként, egy egészen más szemszögből, szintén kiismerhettem a különféle életkori sajátosságok, működésmódok, változó reakciók, normatív krízisek és nem várt helyzetek, problémák kusza feladatcsomagját és érzésviharait, ahol esetenként a tankönyvszagú frázisok, bevett gyakorlatok már semmit sem érnek.

A pszichológus szakembersége mellett egyedi életfelfogással, értékrenddel, gondolkodással, tapasztalatokkal rendelkező ember is egyben. Tehát egy pszichológus- kliens viszonyban ugyanúgy benne van mindaz a szubjektivitás, ami bármely két ember kapcsolatában. Elmondható, hogy akkor lesz hatékony az együttműködésük, ha megvan a jó illeszkedés, a közös hang, ha harmóniába sikerül kerülniük egymással.

Sudár tamas
Hamar Tamás

Szakpszichológus

A Jászberényi Tanítóképző Főiskolán végeztem, húsz évig tanítóként dolgoztam. Nagyon szerettem a munkám. De kaptam egyszer egy feladatot, amihez úgy éreztem, nem tudok eleget, nem tudok hatékonyan segíteni. Akkoriban a fejlesztésre váró gyerekek nem integráltan, hanem egy osztályban, összevontan tanultak. Egy ilyen osztály sokrétű gondjához kevés volt a tudásom, ezért lettem gyógypedagógus.

Nagyon jó döntés volt, mert gyógypedagógus - pszichopedagógus szakon végezve nagyon sok új, friss tudáshoz jutottam. A következő éveimben ezt egészítettem ki sok szakmai képzéssel, köztük a NILD-terápiával. Ami teljessé tette az ismereteimet, az a Pedagógiai Szakszolgálatnál végzett munka, ahol a problémák felderítése, diagnosztizálása, és az erre alapozott terápiák tették kerekké a fejlesztő munkám. Így már átláthattam a gyakorlatban a problémától a diagnózison át a remélhető megoldásig a folyamatot.

Mindehhez ott voltak a gyerekek, ezerféle, színes egyéniségek, akik máig csiszolják a tudásomat. Frissen tartanak, új ötletek keresésére motiválnak a hatékony közös munka érdekében. Kíváncsisággal várom új csoportjaimat, új feladataimat Csodaszarvas Képességfejlesztő Központban.


SZOLGÁLTATÁSOK

Felmérések

A fejlesztő foglalkozásokhoz való csatlakozást megelőzi egy felmérés, hogy a gyermek a számára legmegfelelőbb támogatást kaphassa.

Tovább olvasom
  • Babavizsgálat

  • Iskolaérettség vizsgálat

  • Konduktív állapotfelmérés

  • Komplex fejlődésvizsgálat

Tovább olvasom

SZOLGÁLTATÁSOK

Egyéb szolgáltatások

A terápiás foglalkozásaink mellett a testet és lelket feltöltő, harmonizáló egyéb szolgáltatásaink.

Tovább olvasom
Tovább olvasom

Kövess minket a közösségi média felületein!

Megtaláltok minket a Youtube-on is!

Iratkozzatok fel a Youtube csaktornánkra

Csodaszarvas nyári táborok

Mikulás torna Katával és Szandival

Dani 5. szülinapja🥮 Így tedd rá! interaktív mesés táncjáték

Így tedd rá! Mesés táncjáték - Pöttöm Jancsi és az állatok

Így tedd rá! Mesés táncjáték - Lencsi baba 🤱

Így tedd rá! Mesés táncjáték - Juliska vásárba megy

Keressen minket bátran

Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a foglalkozásokkal kapcsolatban, kérjük szíveskedjen megkeresni minket. Minden visszajelzést örömmel veszünk.

Üzenet Küldése

Kántás Kata

Sudár Alexandra

Csodaszarvas Képességfejlesztő Központ