Üdvözlünk weboldalunkon !
Szeretettel várunk minden mozogni vágyó, vagy fejlődésében megkésett
gyermeket gyógypedagógiai és konduktív felmérésekkel és
fejlesztésekkel, napra kész szakmai tudással, hogy a gyerekek a
számukra legmegfelelőbb támogatást kaphassák fejlődésükhöz.
Mivel találkozhatsz nálunk?
Vidám,
családias légkör, magas szakmai színvonal. Gyertek és látogassatok el
hozzánk!
Kik vagyunk?
Tanulmányaimat a Testnevelési Egyetemen kezdtem, majd az ELTE
Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán folytattam, ahol tanulásban
akadályozottak pedagógiája és pszichopedagógia szakirányon
szereztem meg második diplomámat.
A sport fontos része
az életemnek, viszont mindig is tudtam, hogy gyerekekkel szeretnék
foglalkozni. Így azt gondolom a legjobb kombinációt találtam meg,
amit hivatásomnak nevezhetek, a gyermekek mozgásfejlesztését. Az
egyetem után az újbudai FejlesztőHázban egyéni és kiscsoportos
szenzoros integrációs terápiát, szenzomotoros fejlesztő tornákat
és komplex egyéni terápiát tartottam, ahol rengeteg tapasztalattal
és tudással lettem gazdagabb a kollégáimnak, mentoraimnak és nem
utolsó sorban a hozzám járó családoknak hála.
Rengeteg
családdal találkoztam az elmúlt években a munkám során, ami arra
ösztönzött, hogy néha be kell lesni a színfalak mögé is, hiszen a
fejlesztéseken nem tudjuk megváltani a világot, ha a családi
háttérben nincs minden rendben. Ezek a tapasztalatok sarkalltak
arra, hogy a Kineziológia és az Access Bars irányába is fejlesszem
magam és a gyermekek és családjaik lelki problémáit is tudjam
segíteni, oldani. Felnőtt és gyermek oldásokat egyaránt végzek,
erről részletesebben a Stresszoldás fül alatt olvashatsz.
A Pető András Főiskolán végeztem, mint konduktor-óvodapedagógus.
Fiatal koromtól kezdve bébiszitterkedtem és olyan munkát szerettem
volna ami hivatás,vannak benne gyerekek és folyamatos fejlődést
biztosít. Így találtam meg a konduktorságot.
A főiskola után egy budapesti alapítványnál kezdtem,
majd a Fejlesztőháznál szereztem tapasztalatot! Elvégeztem a
Pfaffenrot-féle manuális technikát, majd megtanultam a Dynamic
Tape sport és terápiás technika alkalmazását is. Néptáncosként „
Így tedd rá!” népi játék, néptánc foglalkozás vezetőként tartok
foglalkozasokat 1-3 és 3-6 éveseknek. Gyermekek egyéni és
csoportos mozgásfejlesztésével, konduktív terápiával, baba
vizsgálattal, foglalkozom.
Ezenkívül a magyar nép
gazdag hagyományátadását, a kultúra ápolását képviselem. A népi
játékok, népdalok és a néptáncos mozgások elemeit felhasználom,
mind a fejlesztések,mind a külön táncos mozgásfejlesztő
foglalkozásokon is.
A Pető András Főiskolán végeztem, mint konduktor-óvodapedagógus.
Fiatal koromtól kezdve bébiszitterkedtem és olyan munkát
szerettem volna ami hivatás,vannak benne gyerekek és folyamatos
fejlődést biztosít. Így találtam meg a konduktorságot.
A főiskola után egy budapesti alapítványnál kezdtem,
majd a Fejlesztőháznál szereztem tapasztalatot! Elvégeztem a
Pfaffenrot-féle manuális technikát, majd megtanultam a Dynamic
Tape sport és terápiás technika alkalmazását is. Néptáncosként „
Így tedd rá!” népi játék, néptánc foglalkozás vezetőként tartok
foglalkozasokat 1-3 és 3-6 éveseknek. Gyermekek egyéni és
csoportos mozgásfejlesztésével, konduktív terápiával, baba
vizsgálattal, foglalkozom.
Ezenkívül a magyar nép
gazdag hagyományátadását, a kultúra ápolását képviselem. A népi
játékok, népdalok és a néptáncos mozgások elemeit felhasználom,
mind a fejlesztések,mind a külön táncos mozgásfejlesztő
foglalkozásokon is.
Tanulmányaimat a Testnevelési Egyetemen kezdtem, majd az ELTE
Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán folytattam, ahol tanulásban
akadályozottak pedagógiája és pszichopedagógia szakirányon
szereztem meg második diplomámat.
A sport fontos
része az életemnek, viszont mindig is tudtam, hogy gyerekekkel
szeretnék foglalkozni. Így azt gondolom a legjobb kombinációt
találtam meg, amit hivatásomnak nevezhetek, a gyermekek
mozgásfejlesztését. Az egyetem után az újbudai FejlesztőHázban
egyéni és kiscsoportos szenzoros integrációs terápiát,
szenzomotoros fejlesztő tornákat és komplex egyéni terápiát
tartottam, ahol rengeteg tapasztalattal és tudással lettem
gazdagabb a kollégáimnak, mentoraimnak és nem utolsó sorban a
hozzám járó családoknak hála.
Rengeteg családdal
találkoztam az elmúlt években a munkám során, ami arra
ösztönzött, hogy néha be kell lesni a színfalak mögé is, hiszen
a fejlesztéseken nem tudjuk megváltani a világot, ha a családi
háttérben nincs minden rendben. Ezek a tapasztalatok sarkalltak
arra, hogy a Kineziológia és az Access Bars irányába is
fejlesszem magam és a gyermekek és családjaik lelki problémáit
is tudjam segíteni, oldani. Felnőtt és gyermek oldásokat
egyaránt végzek, erről részletesebben a Stresszoldás fül alatt
olvashatsz.
A Szegedi Tudomány Egyetemen szereztem első diplomámat, mint
gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak- és értelmileg
akadályozottak pedagógiája szakirányon. Szakmai munkámat
gyógypedagógiai intézményben kezdtem, ahol értékes
tapasztalatokkal gazdagodtam a tanítás területén. Később
Orosházán, a Pedagógiai Szakszolgálatnál óvodás korú gyermekek
fejlesztésével foglalkoztam.
Alapvető törekvésem a
folyamatos fejlődés, így pedagógus szakvizsga mellett az ELTE
Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán logopédus végzettséget
szereztem. Fontos számomra a gyermekek beszédének tisztasága, a
beszéd- és nyelvfejlődési elmaradások fejlesztése, és az ezek
miatti esetleges tanulási, magatartásbeli problémák megelőzése.
Munkám során gyakran tapasztalom, hogy számos gyermeknek
beszédészlelési, beszédmegértési nehézségei vannak, ezért a GMP
Diagnosztika és terápia képzéssel bővítettem tudásomat.
A logopédiai terápiák foglalkozásait a gyermekek
egyéni igényeihez, személyiségéhez igazítom, játékba ágyazott
feladatokkal teszem számukra élvezetessé az órákat. A fejlesztések
a vizsgálatot követően egyéni és csoportos formában valósulnak
meg.
Egészen kicsi korom óta tudtam, hogy egyszer gyerekekkel fogok
foglalkozni. Az iskolás éveimet végigkísérte anyanyelvünk
szeretete és tisztelete, versmondó versenyeken,
Kazinczy-versenyeken vettem részt, ünnepségeken konferáltam.
Fiatalként a segítő szándék, az empátia is megfogalmazódott
bennem. E szívemnek fontos tényezők sarkalltak arra, hogy a
logopédus pályát válasszam. 2011-ben valóra vált az álmom, kezembe
vehettem a logopédus diplomámat. Ezt követte 2014-ben az okleveles
pedagógiatanár képzés, 2019-ben pedig a fejlesztő-differenciáló
pedagógus szakvizsga.
Az elmúlt 11 évben széleskörű tapasztalatra tettem szert: láttam
el kistérségi feladatokat, dolgoztam Beszédjavító Iskolában,
Szakszolgálati alapellátásban utazó logopédusként, részt vettem
SNI ellátásban.
Jelenlegi főállásom a magán praxisom Szombathelyen. A szívem
azonban Veszprémbe húz egy ideje, így most a környékbeli kis
pácienseknek szeretnék segítséget nyújtani.
Egészen kicsi korom óta tudtam, hogy egyszer gyerekekkel fogok
foglalkozni. Az iskolás éveimet végigkísérte anyanyelvünk
szeretete és tisztelete, versmondó versenyeken,
Kazinczy-versenyeken vettem részt, ünnepségeken konferáltam.
Fiatalként a segítő szándék, az empátia is megfogalmazódott
bennem. E szívemnek fontos tényezők sarkalltak arra, hogy a
logopédus pályát válasszam. 2011-ben valóra vált az álmom,
kezembe vehettem a logopédus diplomámat. Ezt követte 2014-ben az
okleveles pedagógiatanár képzés, 2019-ben pedig a
fejlesztő-differenciáló pedagógus szakvizsga.
Az elmúlt 11 évben széleskörű tapasztalatra tettem szert: láttam
el kistérségi feladatokat, dolgoztam Beszédjavító Iskolában,
Szakszolgálati alapellátásban utazó logopédusként, részt vettem
SNI ellátásban.
Jelenlegi főállásom a magán praxisom Szombathelyen. A szívem
azonban Veszprémbe húz egy ideje, így most a környékbeli kis
pácienseknek szeretnék segítséget nyújtani.
A Szegedi Tudomány Egyetemen szereztem első diplomámat, mint
gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak- és értelmileg
akadályozottak pedagógiája szakirányon. Szakmai munkámat
gyógypedagógiai intézményben kezdtem, ahol értékes
tapasztalatokkal gazdagodtam a tanítás területén. Később
Orosházán, a Pedagógiai Szakszolgálatnál óvodás korú gyermekek
fejlesztésével foglalkoztam.
Alapvető törekvésem a
folyamatos fejlődés, így pedagógus szakvizsga mellett az ELTE
Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán logopédus végzettséget
szereztem. Fontos számomra a gyermekek beszédének tisztasága, a
beszéd- és nyelvfejlődési elmaradások fejlesztése, és az ezek
miatti esetleges tanulási, magatartásbeli problémák megelőzése.
Munkám során gyakran tapasztalom, hogy számos gyermeknek
beszédészlelési, beszédmegértési nehézségei vannak, ezért a GMP
Diagnosztika és terápia képzéssel bővítettem tudásomat.
A logopédiai terápiák foglalkozásait a gyermekek
egyéni igényeihez, személyiségéhez igazítom, játékba ágyazott
feladatokkal teszem számukra élvezetessé az órákat. A
fejlesztések a vizsgálatot követően egyéni és csoportos formában
valósulnak meg.
A Jászberényi Tanítóképző Főiskolán végeztem, húsz évig tanítóként
dolgoztam. Nagyon szerettem a munkám. De kaptam egyszer egy
feladatot, amihez úgy éreztem, nem tudok eleget, nem tudok
hatékonyan segíteni. Akkoriban a fejlesztésre váró gyerekek nem
integráltan, hanem egy osztályban, összevontan tanultak. Egy ilyen
osztály sokrétű gondjához kevés volt a tudásom, ezért lettem
gyógypedagógus.
Nagyon jó döntés volt, mert
gyógypedagógus - pszichopedagógus szakon végezve nagyon sok új,
friss tudáshoz jutottam. A következő éveimben ezt egészítettem ki
sok szakmai képzéssel, köztük a NILD-terápiával. Ami teljessé
tette az ismereteimet, az a Pedagógiai Szakszolgálatnál végzett
munka, ahol a problémák felderítése, diagnosztizálása, és az erre
alapozott terápiák tették kerekké a fejlesztő munkám. Így már
átláthattam a gyakorlatban a problémától a diagnózison át a
remélhető megoldásig a folyamatot.
Mindehhez ott
voltak a gyerekek, ezerféle, színes egyéniségek, akik máig
csiszolják a tudásomat. Frissen tartanak, új ötletek keresésére
motiválnak a hatékony közös munka érdekében. Kíváncsisággal várom
új csoportjaimat, új feladataimat Csodaszarvas Képességfejlesztő
Központban.
Hamar Tamás vagyok, tanácsadó szakpszichológus. Tanulmányaimat az
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán végeztem, és már az
egyetemi időszak alatt elkezdtem szakmai munkát végezni, kezdetben
önkéntes segítőként, később már hivatalos formában. Szakvizsgát
szintén az ELTE-n tettem, családi és párkapcsolati tanácsadás
szakirányon. Különféle tagintézményekben és munkakörökben ugyan,
de gyakorlatilag egyazon munkahelyen (Veszprém Megyei Pedagógiai
Szakszolgálat) belül dolgoztam 15 évig, munkába állásom óta. Ez
idő alatt a legkülönfélébb korú és problémájú gyermekekkel,
családokkal volt alkalmam tapasztalatot szerezni. 2022-ben
elhagytam a közoktatás rendszerét.
Apaként, egy egészen más szemszögből, szintén kiismerhettem a
különféle életkori sajátosságok, működésmódok, változó reakciók,
normatív krízisek és nem várt helyzetek, problémák kusza
feladatcsomagját és érzésviharait, ahol esetenként a tankönyvszagú
frázisok, bevett gyakorlatok már semmit sem érnek.
A pszichológus szakembersége mellett egyedi életfelfogással,
értékrenddel, gondolkodással, tapasztalatokkal rendelkező ember is
egyben. Tehát egy pszichológus- kliens viszonyban ugyanúgy benne
van mindaz a szubjektivitás, ami bármely két ember kapcsolatában.
Elmondható, hogy akkor lesz hatékony az együttműködésük, ha megvan
a jó illeszkedés, a közös hang, ha harmóniába sikerül kerülniük
egymással.
Rendszerszemléletben gondolkodom, vagyishogy a szülők között,
illetve a szülő-gyerek kapcsolatban is egy kölcsönös és folyamatos
oda-visszahatás zajlik. Ezért a szülőkkel végzett munka
felbecsülhetetlen értékű, hatékonyságú, kvázi elkerülhetetlen a
gyerek nehézségeinek kezelése során. (Kiegyensúlyozott szülő =
kiegyensúlyozott gyerek)
Hamar Tamás vagyok, tanácsadó szakpszichológus. Tanulmányaimat
az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán végeztem, és már az
egyetemi időszak alatt elkezdtem szakmai munkát végezni,
kezdetben önkéntes segítőként, később már hivatalos formában.
Szakvizsgát szintén az ELTE-n tettem, családi és párkapcsolati
tanácsadás szakirányon. Különféle tagintézményekben és
munkakörökben ugyan, de gyakorlatilag egyazon munkahelyen
(Veszprém Megyei Pedagógiai Szakszolgálat) belül dolgoztam 15
évig, munkába állásom óta. Ez idő alatt a legkülönfélébb korú és
problémájú gyermekekkel, családokkal volt alkalmam tapasztalatot
szerezni. 2022-ben elhagytam a közoktatás rendszerét.
Apaként, egy egészen más szemszögből, szintén kiismerhettem a
különféle életkori sajátosságok, működésmódok, változó reakciók,
normatív krízisek és nem várt helyzetek, problémák kusza
feladatcsomagját és érzésviharait, ahol esetenként a
tankönyvszagú frázisok, bevett gyakorlatok már semmit sem érnek.
A pszichológus szakembersége mellett egyedi életfelfogással,
értékrenddel, gondolkodással, tapasztalatokkal rendelkező ember
is egyben. Tehát egy pszichológus- kliens viszonyban ugyanúgy
benne van mindaz a szubjektivitás, ami bármely két ember
kapcsolatában. Elmondható, hogy akkor lesz hatékony az
együttműködésük, ha megvan a jó illeszkedés, a közös hang, ha
harmóniába sikerül kerülniük egymással.
A Jászberényi Tanítóképző Főiskolán végeztem, húsz évig
tanítóként dolgoztam. Nagyon szerettem a munkám. De kaptam
egyszer egy feladatot, amihez úgy éreztem, nem tudok eleget, nem
tudok hatékonyan segíteni. Akkoriban a fejlesztésre váró
gyerekek nem integráltan, hanem egy osztályban, összevontan
tanultak. Egy ilyen osztály sokrétű gondjához kevés volt a
tudásom, ezért lettem gyógypedagógus.
Nagyon jó döntés volt, mert gyógypedagógus - pszichopedagógus
szakon végezve nagyon sok új, friss tudáshoz jutottam. A
következő éveimben ezt egészítettem ki sok szakmai képzéssel,
köztük a NILD-terápiával. Ami teljessé tette az ismereteimet, az
a Pedagógiai Szakszolgálatnál végzett munka, ahol a problémák
felderítése, diagnosztizálása, és az erre alapozott terápiák
tették kerekké a fejlesztő munkám. Így már átláthattam a
gyakorlatban a problémától a diagnózison át a remélhető
megoldásig a folyamatot.
Mindehhez ott voltak a
gyerekek, ezerféle, színes egyéniségek, akik máig csiszolják a
tudásomat. Frissen tartanak, új ötletek keresésére motiválnak a
hatékony közös munka érdekében. Kíváncsisággal várom új
csoportjaimat, új feladataimat Csodaszarvas Képességfejlesztő
Központban.
SZOLGÁLTATÁSOK
Terápiák, Fejlesztések
Szeretettel várunk minden mozogni vágyó, vagy fejlődésében megkésett gyermeket.
Tovább olvasomSZOLGÁLTATÁSOK
Felmérések
A fejlesztő foglalkozásokhoz való csatlakozást megelőzi egy felmérés, hogy a gyermek a számára legmegfelelőbb támogatást kaphassa.
Tovább olvasomSZOLGÁLTATÁSOK
Egyéb szolgáltatások
A terápiás foglalkozásaink mellett a testet és lelket feltöltő, harmonizáló egyéb szolgáltatásaink.
Tovább olvasomKövess minket a közösségi média felületein!
Megtaláltok minket a Youtube-on is!
Iratkozzatok fel a Youtube csaktornánkra
Csodaszarvas nyári táborok
Mikulás torna Katával és Szandival
Dani 5. szülinapja🥮 Így tedd rá! interaktív mesés táncjáték
Így tedd rá! Mesés táncjáték - Pöttöm Jancsi és az állatok
Így tedd rá! Mesés táncjáték - Lencsi baba 🤱
Így tedd rá! Mesés táncjáték - Juliska vásárba megy
Keressen minket bátran
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a foglalkozásokkal kapcsolatban, kérjük szíveskedjen megkeresni minket. Minden visszajelzést örömmel veszünk.
Üzenet Küldése